לאחרונה הגיעו אליי מס' לקוחות חדשים שהמכנה המשותף בינהם היה זהה: הורים לילדים, עם אלרגיות למזון מסכנות חיים, שהגישו לביטוח לאומי תביעה לקבל קצבה, אך קיבלו דחייה מביטוח לאומי. הם הגיעו אליי לצורך הערעור.
הנטייה הטבעית של מי שאינו מצוי בעולם המשפט לחשוב, שאם יש טענה כלשהיא לזכות- מגישים דרישה או תביעה, אם היא מתקבלת: זכינו, אם היא נדחת: הפסדנו, ואז יש זכות ערעור, ואם גם אז שוב הפסדנו – הגענו לסוף הדרך.
בביטוח לאומי, קיימת אופציה נוספת, שנקראת תביעה חדשה- אם השתנה המצב הרפואי או הנסיבות הקודמות, אפשר להגיש תביעה חדשה ולהתחיל מחדש. הכל תלוי בנתוני כל תביעה, במצב המשפטי, ולאחר בדיקת הזכויות – מה מגיע ומה לא מגיע.
חשוב לא להתייאש בקלות, לבדוק, ולשאול.
אותם לקוחות הגיעו אליי ליעוץ משפטי, הופתעו לשמוע שישנן עוד אופציות משפטיות לטיפול.
חשוב לפנות לעורכי דין, אשר מתמחים בביטוח לאומי, בו הנכם צריכים סיוע, שלהם ההסמכה הידע והמקצועיות לטפל בתביעה.
לא בכל המקרים שהגיעו אליי המלצתי להגיש תביעה חדשה.
ההנחיות והכללים בביטוח לאומי משתנים כל הזמן, וחייבים להיות עם היד על הדופק.
הסירו דאגה מליבכם, בגלל זה אני כאן עבורכם, זו העבודה שלי, ואני עושה אותה באהבה רבה.
משפט ופלפל, עוד סיפור הצלחה משולחן המשפט של עורכת דין לאמהות.